I stor sorg och saknad

Laudant illa, sed ista legunt
Man prisar vissa skrifter, men läser andra

Igår kom den efterlängtade vagnen och den var sååå fin. Jag hade som börjat smyglängta lite så att jag blev riktigt glad när dom ringde och sa att den var klar att levereras. Jag var hos mamma i stan så dom kom dit med den. Nu när jag kom hem så har jag satt ihop den och hunnit provrulla lite här hemma. Mats är ju i Kvikkjokk så han får vänta lite med det. Något säger mig dock att det inte kommer att hissas något intresseflagg på grund av vagnens ankomst. Andra bullar kommer det nog dock att vara den 2/11 då den nya Hiluxen kommer. En annan fantastisk sak är att Jeepen blev såld idag. Jag kommer att sakna den svårt men skönt att få iväg den när det väl är bestämt.

Toyota Hilux Black Edition

Jag ska lägga in bilder på vagnen till veckan, våran kamera har ju faktiskt kommit nu så det är ju fullt möjligt men jag har hållt på fota så mycket så när jag skulle föreviga vagnen så ville den faktiskt ha lite ström.

Imorgon åker jag upp till Kvikkjokk och blir där till på söndag eller måndag. Det hade visst gått bra för dom där uppe idag men lite ostadigt väder hade dom råkat ut för. Det kan ju vädna över ett ögonblick där uppe men det hade gått bra och helikoptern hade kunnat ta ner dom till slut.

Jag har varit med mamma sedan Mats åkte och tänkte fortsätta med det. Hon kom just hit, nu är hon och Lok ute och går. När dom kommer in så ska vi laga middag och kolla Idol. Idag var vi på storheden och jag fick fina mammakläder av mamma...... Nu blev det mycket mamma här?... Mats blir i alla fall i Kvikkjokk till på onsdag så det blir nog lite mer mamma nästa vecka också. Tänkte även hinna till Pite och min Cilla till veckan. En kväll ska även spenderas med Jessica, kanske man skulle slå två flugor i en smäll och krydda det med lite tacos. 

Nä, nu ska jag ta hand om tvätten men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker absolut att "man ska slå två flugor i en smäll" hihi;)

2010-10-09 @ 21:28:58
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, eller två:)

4e boken Breaking Dawn kommer att göras i två filmer.

Med premiär för första den 18 November 2011!

Längtar som satan!:)

2010-10-11 @ 13:35:58
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0