Skall icke ringaktas

Inter arma silent leges
Under krig tiger lagarna

Gårdagskvällen blev otroligt lyckad och trevlig. Det var så j*vla kul att träffa Johan och Bella igen. Efter middagen satt vi bara här och surrade fram till midnatt, mest om vad vi gjort genom åren. Gamla minnen helt enkelt. Och stort grattis till er igen, så roligt! Vi måste se till att få fingrarna ur härligheten och åka dit för ett besök också. Där i huset har det visst ändrats så mycket så jag tror knappt vi kommer att känna igen oss.

Igår var vi ju även på MVC för 25-veckor besöket. Bla bla bla-måttet var 24 och det lilla hjärtat pickade 148 slag/min precis som det gjorde i vecka 20, just efter ultraljudet. Beräknad födsel är 16 december men vi får allt se hur h*n har tänkt sig med den saken. Det kan man aldrig så noga veta. Kanske blir det så att storken och tomten himself får göra upp.

Idag ska vi (så fort jag fått upp Mats ur sängen) åka in till Luleå, eller storheden i alla fall. Vi ska hämta släpet på kontoret, handla lite mat och köpa någon slags present åt Sandra som tänker roa sig med att fylla år till veckan. Ikväll blir det grillad lax till middag SMASK! Kan knappt vänta.

Imorgon åker Mats upp till Kvikkjokk tillsammans med sin bror. Då ska det förberedas lite inför den årliga älgjakten som går av stapeln i gryningen på måndag. Alltid första måndagen i september, jag börjar nästan känna att jag har något otalt med denna måndag men jakten skulle jag aldrig på något sätt ringakta för jag menar, vad vore livet utan älgkött? Jag hoppas som vanlig bara att han är rädd om sig min finaste. 


Till veckan ska jag se till att få en massa gjort på kontoret som annars är lite svårt när där är fullsatt med folk. Jag ska storstäda, bunkra upp med en massa fika och sedan så ska jag riva ur alla pärmar och sortera om. Jag har laddat med nya register heeeeeela 31 flikar istället för ynka 10 så det kommer att vara en ordning och reda som heter duga när tre förhoppningsvis stolta jägare marscherar in där kommande vecka.

Nä nu ska jag våldsväcka min myspropp och se efter om det finns något annat än chips till frukost men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Vad härligt, har ett par likadana - dom är guldvärda! Se bara till att ha mörka trosor under :P annars kan de bli pinsamt!



Någon body och ett par sparkbyxor hittade jag =) Ja så länge jag är lugn så är allt okej=) Jag har laddat upp skafferi och kyl med cola-light och nödprovianter för att överleva utan Ivan i 24h =D

2010-09-04 @ 12:07:42
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Ja han jobbar dygnet i helgen =) men sen får han vara ledig två dagar!



Ja en riktigt bra sida =) är väll ungefärliga butikspriser men de är roligt med lite variation och saker som ingen annan har.

2010-09-04 @ 13:48:19
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Vad härligt :) vad blev de? =)

2010-09-04 @ 14:22:20
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Vad roligt =) Köpte också en amningskudde sist jag beställde, är dönöjd! Den är jätteskön, kommer passa jättebra till amningen sedan.

2010-09-04 @ 20:39:15
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0