Tha couch

Interdum dormitat bonus Homerus
Stundom slumrar den gode Homeros

Idag har det varit full fart hela dagen. Har gått på högsta växeln hela tiden förutom under lunchen då det faktiskt gick att slappna av, den intogs på Mc´Donalds med Sandra, fördelsedagsbarnet Sandra. Grattis igen! Sedan så har jag varit på kontoret exakt hela dagen. Förutom en massa pappersjobb så har jag verkligen STORSTÄDAT där med allt vad det innebär. Jag har även handlat dit en massa bra att ha saker och lite fika och mat. Jag har möblerat om en del också, så herrarna Stenman kanske kan komma att få det lite kämpigt när de ska hitta till sina platser.

Mats & Jimmy

Nu ska jag nog strax åka upp till Bönings en sväng med Sandra och Jennifer för att smaka på Sassas kalasfika. Sedan kommer mamma ut och då blir det middag, Chilada Kyckling och säkert en film. Imorgon så kanske vi åker upp till IKEA en sväng jag och mamma. Sommaren har ju återvänt så att alla planer på att ta med Lok får nog ställas in. Sandra kunde dock visst släppa ut honom under dagen så det ska nog inte behöva pajja planen i alla fall.

Nä, nu ska jag kasta mig på tha couch en stund innan det är dags att rycka ut igen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har ni inhandlat det mesta inför bebis ankomsten eller har ni mycket kvar?



Kramar

2010-09-06 @ 21:13:14
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0