Ice Ice Baby

Inter arma caritas
Under krig barmhärtighet

Nu har jag laddat bössan och ska ut på shopping igen. Idag är det en dammsugare som ska hålla undan alla drevor av dammelefanter på kontoret. Visserligen så är det ju inte jag personligen som ska stå för fiolerna men i alla fall. Just nu sitter jag och laddar här hemma med ett glas ice tea med massvis med is i. Det är helt omöjligt att släcka min törst nowadays så jag har ofta som alltid ett stort gals med något flytande i min direkta närhet.
               Bild

Ikväll blir det tacos här ute. Johan och Bella, goda vänner från Boden ska som sagt titta ut. Det ska bli trevligt. Vi har väl egentligen inte setts sedan halloween om man bortser ifrån ett kort möte på ica.

Nä nu ska jag göra lite nytta men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sassa

Mmm, iste! Smaskens filibajs!

2010-09-03 @ 10:58:45
Postat av: Daniel

åååh vill supa i mej 10 sådana! H. finnen

2010-09-04 @ 12:13:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0