Clas♥

Magister mundi sum
Jag är universums härskare

Ikväll blir det Panelen för att fira Janson som fyller år. Lillen ska vara hos sin farfar, sedan ska vi även förbi Fia en sväng för att kolla på nya lägenheten. Det är visst öppet hus där ikväll med möbelskruvning och ölhävande. Jag kan ju inte dricka jag.. och kan man inte dricka så bör man ju inte vara tvungen att skruva ihop IKEAmöbler heller. Lite osäker på reglerna, måste kolla upp det där.

Våran lilla kille växer och blir stor. På tisdag så blir han 6 veckor det lilla underverket. Ett namn har han haft sedan innan han föddes och det är inget mindre än Clas♥, Clas kommer från grekiska Nikolaus och betyder folkbesegrare. Vi har alltid sagt att när vi får en son så ska han heta Clas jag och Mats. Det hade fallit lite i glömska men så kom vi ihåg det igen när jag var gravid.

Nä nu ska jag hoppa i galoscherna och pipa iväg mot Boden men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Miss Pjun

Himla fint namn :) Hoppas ni har det bra och myser på ordentligt med den lille nykomlingen. Tänker på er och inser att jag verkligen måste komma och hälsa på någongång :)

2011-01-29 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0