Me and you, just us two

Härmed upphör de latinska citaten.

Igår firade jag och Mats våran tredje bröllopsdag. Några dagar i förväg men när man har barn så kan man visst bli tvungen att flytta på en och annan högtidsdag har jag märkt. Endast tre dagar gammal såg Clas till att julafton flyttades till den 25e. Men nu till jul ska vi nog överlista honom på något sätt och se till att skinkan och sillen får avnjutas just den 24e december. Det är ju ett tag kvar så vi har ju gott om tid på oss att arbeta fram en bra strategi.
.
Bröllopsdagen firade vi ute på havet, i våran båt. Middag blev det ute på klubbviken till livemusik och en vacker kvällssol. En helt underbar dag och kväll med den finaste människa jag mött. Vad jag är lycklig som har honom i mitt liv, han och Clas. Lillen Lillensson var med sin till mormor. Vi kom hem kring fyratiden i eftermiddags och gissa om det var kul att se honom.
Det blev champagne, vin och ostar senare på kvällen på båten. och jag fick ett par jättevackra
örhängen av min älskade


Nä, nu ska jag bedriva mys med mina killar men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort
.
.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-19 @ 22:04:49
Postat av: Rosie Kalsson

Men så gulligt av Mats ! Kul att du oxå bloggar! Det blir som en liten dagbok.Min dotter har bloggat ett bra tag!Så därför började jag också! Vilka underbara örhängen du fick ! Ha de så bra !! Och Lycka till !

2011-06-19 @ 22:07:43
URL: http://norrmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0