Southside Pub

Maior e longinque reverentia
På avstånd är vördnaden störst

Fredag, gud så fint. Idag blir det lunch och storheden med mamma. Ikväll vette fåglarna vad som händer. Vi har inte alls pratat om det ännu, så inga större utsvävningar skulle jag väl tro. I morgon ska jag eventuellt ta mitt första järn. Det blir i så fall med Fia och kanske Farmen en sväng, vi får allt se.

Den 9/4 bär det av till Stockholm. Då fyller farbror Ulf 50 år, det är en stor händelse som måste höras långa vägar. På Southside Pub ska festen äga rum. Hoppas vi hinner träffa Mini också när vi är ner för det var riktigt längesedan.

Och snart påsk igen, årets bästa helg! Detta året blir väl dock inte som andra. Till att börja med så kommer ju Jimmy och Sandra inte att vara med. Men det kommer däremot Clas, och han är något nytt på dagordningen! Jag har till exempel blivit förpassad till Nilapulkan, vilket kändes ju som ett straff till en början med what to do? Dessutom så var det ju ganska mysigt att sitta där i.




Idag fick jag fingrarna ur härligheten och skickade ett sms till Theresa som jag så länge tänkt. Men det visade sig åter igen vara för sent. Hon flyger till Stockholm ikväll och vidare till Palma i morgon för att jobba en säsong. Vi får ses till hösten då men jag hade ju som tänkt hinna träffa henne innan hon åkte. Hon har ju heller aldrig sett Clas. Men men det kommer en tid för allt sägs det ju.

Nu har den lilla hungern gett sig på oss alla tre här hemma, ska ge den vad den tål men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra Olsson

Hej gumman :-)



Vad roligt med farmen, Hoffmeister eller hur de nu stavas ska ju spela där! Om ni åker, hoppas ni får de skoj. Ska inte Mats chaufföra, så är de bara att ringa om du behöver hämtning till & från.



Vi åker till IKEA imorgon för att köpa...ja vad ska vi köpa eg?? Småting. Du nämde ju sist att du ville ha lite småsaker till lillgubben, så säg till om du vill ha nått därifrån.



Tråkigt att inte kunna vara med i Kvikkjokk i Påsk, men förhoppningsvis har vi en liten att njutaa av & lära känna som gör att vi glömmer bort Kvikkjokkexistensen. Vi var hos BM idag & bebisen är fixerad och har sjunkit ner. Så de ska bli spännade att se när de e dax!



Kikade på nätet för nån dag sen och fick veta att jag får skatteåterbäring, ett litet bidrag till Turkiet resan! Så nu måste vi börja spana på resmål, så de här inte faller mellan stolarna! :-)



Kram



2011-03-25 @ 13:44:11
Postat av: sarase

Hej tjejen!



Vilka härliga pics. Är det så där mkt snö hos er nu?

Korsörhänget går att få tag på men just nu håller hemsidan på att uppdateras men jag kan ge den så fort den e färdig. Du får påminna mig om jag glömmer ;) Grattis till er lille son också! Fin han är. Hur är det med dig annars då? Kram

2011-04-06 @ 18:32:37
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0